Tumbling.....

And just as we thought the reason was found for Bram's healthproblems....it is all tumbling again....
In the Radboud hospital we visited yesterday they found out that the Lym wasn't active...disapponting...

After talks, tests and some research they are thinking of problems in the veins in his brain. More research in 2 weeks time when we have to go back to Nijmegen again.

It is not an easy proces we are in at the moment. We want to know the reason, but the outcome can be hard to deal with...

It is weekend now...time to think, talk and be silent...

Reacties

  1. O Jan en Bram, wat verdrietig allemaal en zo onzeker.
    Ik wens jullie heel veel kracht om door te gaan. Lijkt me zo zwaar om zo in onzekerheid te moeten leven.

    Dikke tut van Tijm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gut,.. ik heb te snel gereageerd..., nu lees ik dit pas.
    Kan deze schade het gevolg van de Lyme zijn?!
    Heel veel sterkte!!, en goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een nare, onzekere tijd! Ik kan zo goed voorstellen dat je zekerheid wilt, maar daar ook heel bang voor bent. En jullie hebben al zoveel meegemaakt. Denk aan jullie een heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve jongens, heel veel sterkte!!! en dikke ravelry knuffels van wolheks!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

About Dutch Fishermans Ganseys..and a bit More..

Crushed by Jean Paul Gaultier....