Mourning....Embroidering....











Reacties

  1. Lieve Jan,
    Hier ben ik stil van
    Zo ontroerend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful embroidery and sentiments. I don't speak Dutch, but I could figure out what you were saying.

    I hope that your ♥ is hurting less now.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een lange tijd zonder internet las ik over het overleiden van Bram. Eerst even gehuilt, dan de fotos bekeken en de tranen worden minder. Ik heb jullie nooit ontmoet maar . . . de banden van Nederland, breien, textiel, borduren, Deventer, en je blog hebben over de jaren een band gevlochten. Ik wense je vrede, mooie herinderingen, calmte, hope, familie en frienden. My most heart-felt condolences to you from Kuwait. Salam wa sa'aadah Linda
    Ik ben al meer dan 50 jaar uit Nederland weg - "excuse my writing errors".

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

About Dutch Fishermans Ganseys..and a bit More..

Crushed by Jean Paul Gaultier....